Leila_11 Kizlar hamilelikte Auqmentin-1000Mg kullanan oldumu.? Dis sorunu icin doktorum yazdi ama internette arastirdim biraz icime sinmedi pek 😥😔
Mom789 Leila_11 Yok yüksek dozu ya idrar yolu enfeksiyonu da kullandığımız antibiyotik bile 25mg tek doz oluyor bilemedim iyi araştır yinede
ogretmen_anneee Leila_11 kullanılıyor canım geçmiş olsun . Enfeksiyon o ilaçtan çok daha zararlı emin ol Allah şifa versin
Nurunannesiii12 Leila_11 acil başlıklar açmak yasak kaldırabilir postunuz .güzel şekilde yazmış olsanız kaldirilmior forum kullanma bilgilerini okuyun.
Nurunannesiii12 Leila_11 neyseki modorator yardimci olmuş kaldırmamış başlığı değiştirmiş. Forum kilavuzu kısmı vardı orda okumuştum ☺️
Nurunannesiii12 Leila_11 bencede☺️.bi kaç posta yardımcı olamadan kaldırıldığı oluyordu goruyodum.Modorator den moderator e fark var gibi.
Thutik Leila_11 idrar yolu enfeksiyonu için farklı ilaçlar işe yaramayınca 2 kutu augmentin 1000 lik kullanmıştım, bir sorun yaşamadım çok şükür enfeksiyonda bitti
Kuzum11 Ben kullandımm canım diş dktoru yazdı kadın doğumcuya gösterip kullan dedi mecbur kullandım cok sükür bi sıkıntı olmadı