9 haftam da yoğun bir kanamam oldu progestan verdi doktor istirahat et dedi 1 hafta geçti perşembe günü doktor a gidicem kanamam bitti ama nasıl bir hareket edeceğimi bilmiyorum psikolojik olarak etkilendim bir iş yapsam düşecek gibi sizin de yaşadığınız böyle bir durum var mı