Melike111111 Kanım 8 e kadar düşmüştü damardan kan takıldı yükselmiş 12 ye fakat bu seferde b12 ve folik asitim yerlede doğumuma 20 gün var ne yapmalıyım.
mlkkk Melike111111 b12 iğnesi var doktorunuz yazmadı mı? Folik asite de bebeğin ilk 3ay ihtiyacı var sonrasında bebek için pek önemi yok ama kendiniz için yine doktora danışarak ilaç kullanabilirsiniz çok düşükse yeme içmeyle düzelmez
Melike111111 Gzmktkl gizemozdemir90 şimdiye kadar düşük değildi sağlık ocağında tahlil verdim cuma doktoruma gidicem bakalım ne diyecek