Kızlar 11 haftalık hamileyim gebelikten öncede tansiyon hastasıydım şuan gebelikte kullanılan alfamet kullanıyorum sabah akşam birer tane tansiyonum gayet güzel seyrediyor
fakar bugün 75 gr şeker yüklemesi yapıldı ve şeker çıktı 😞
açlık : 83
1.saat : 187
2.saat 171
hamileliği boyunca tansiyon ve şekeri olup sorun yaşamadan doğum yapan arkadaşlar varmı