kubr_pak Ve bende şükürler olsun kızımı sağsalim kucağıma aldım 🙏🏻 Rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
3uncuyeAnneOluyorum kubr_pak Allahım analı babalı büyütmeyi nasip etsin, darısı bekleyenlere inşallah 🤲
kubr_pak Mom789 36+2′de doğdu, aniden suyum geldi, doktor acil sezeryana aldı, biraz küvezde kaldı ama şu an yanımda minnak kızım 🙏🏻❤️
kubr_pak Ayseucn Teşekkür ederim canım, Spinal Sezeryan oldum herşey çok güzeldi Allah’a şükürler olsun 🙏🏻
edanuur kubr_pak Canım vaktin olunca süreçten baheser misin spinalden memnunmuydun mide bulantisi oldumu süt hemen geldimi çok geçmiş olsun şimdiden🌸
Hamileyim-mutluyum kubr_pak Doğumun nasıl geçti canım sezaryen zor mu kendini nasıl hissediyorsun hayırlı olsun bu arada
EymenAli21 kubr_pak sağlıkla buyusun inşallah yavrunuz 🥰 evet süreç nasıl geçti benimde az kaldı belden olucam bende 🤲🤰
Mom789 kubr_pak ay iyi maşallah çok şükür bende erken mi acabaa sorun oldumu diye bi endiselendim maşallah ohh mis kokla öp bizim yerimizede 🥰😘
kubr_pak Escyln Aynen suyum gelince hemen hastaneye gittim, Bülent bey yerine Hatice Hanım aldı doğuma ama iyi ki Bülent bey yokmuş, Hatice hanım harika bi doktor, tekrar olsa tekrar ona giderim
kubr_pak Rolria Sütüm ilk üç gün çok az geldi, sonrasında arttı ama bebeğim prematüre olduğu için emmemedi çok, şimdi 56 günlük minnoş bi kızım var Allah’a şükür emiyor