Sevens ben ilk aile hekimime gittim reglim gecikince 5 haftalıktım. Öğrendim. Aile hekimim 2 gün sonra tekrarla testi kimyasal gebelik dış gebelik ihtimali olabilir dedi.
2 gün sonra testi tekrarladım. Değer 2 katına çıkmıştı.
sana tavsiyem şimdi evde bekle. Hareketlerine yiyecek içeceğine dikkat et. 7 veya 8 haftalık gibi kadın doğum uzmanına git. Daha erken gitme kalp atışı olmaz boşuna gitmiş olursun pandemi zamanı. Keseyi görmek anlamlı değil dedi.
tam 7+6 olmuştum ilk kez kadın doğum uzmanına gittim. Ve kalp atışını dinledik çok şükür. Kalp atışı gelmeyebilirdi. Kendimi sürece çok kaptırmadım. Kalp atışı gelmeseydi üzülürdüm elbet ama küçücük bir kese neticede kendimi yıpratmazdım.
Ailelere de bu sebeple 10. Haftada haber verdik daha önce söylemedik ki yine düşük vs olursa boşuna onlar da üzülmesin.
sükunetle sabretmekten başka yapacak bir şey yok bu süreçte. Biraz olgun karşılamak lazım. Karşılaşabileceğimiz her şey hakkında bilgi sahibi olmalıyız.