Elemmm zamanla gececek.Bende o haftalarda oyle oluyordun hatda o haftaya kadar gece gunduz kusuyorum ya ne gunlerdi.Sabr et gececek.Doktorum bana kan azligindan boyle oldun demisdi ilacla bas donmem durdu kusmam ama zamanla gecdi ne yapsamda olmadi kendisi gechdi