Ben temmuz 18-19 da evlendim. İnanılmaz kalabalıktı davetiye çok az vermiştik ama duyan gelmiş. Ve o kadar güzel oldu ki iki tarafın düğünü de özellikle kınam normal zaman da nasıl olacaksa aynı öyle oldu hatta daha fazlası. Şahsen ben 30 40 kişi olur oturr giderler diyordum ben bile şokum hala 😃