@Zulfiye_22 ben dün vajinal den gördüm keseyi 4+5 te ayrıca vajinal ultrasonun zararlı olduğunu söyleyen arkadaşlar neye dayanarak söylüyor ve bunca Prof doç doktorlar neden zararlı muayene yapıyor okulda zararını öğrenmediler mi? Zaten ne acı hissettim ne beni rahatsız etti ne de uzun sürdü çok rahattı ve mutluydum erken de olsa keseyi görmekten