DKaya 35 haftalık hamileyim nstde düzenli sancılarım çıktı. Acilmam yok. Ama ara ara aşağıya baskı hissediyorum. Var mı başına gelen?
plakayerli DKaya ben de aşağıya baskı hissediyorum 34. Hafta nst’de sancı çıkmamıştı. Doktor ne dedi peki size
Ozlem66 DKaya nstde bende de sancı çıktı 36 haftalık hamileyim ama doktor bana nst değil senin kendin hissetmen gerekiyor sancın oraya bakma sen demişti son zamanları olduğu için baskı yapıyor olabilir