iremyasar 13+6 haftalık gebeyim göğüs uçlarında çok hassasiyetim ve acım oluyor sarı kabuklanmalar oldu akıntı kaşıntı vs yok böyle bir durumu olan var mı varsa ne önerirsiniz
Asliorc_ iremyasar canım doktoruma danışmıştım sarı kantaron yağı kullandım ama geçmedi süt sızıyor galiba, doğumu tetiklediği için de ellemiyorum artık bebiş gelince emzirdikce geçer
Periwashere iremyasar valla benim bekarliktan beri gogus uclarim oyle kurak tarla gibiymis de ciddiye almamisim. Hindistan cevizi yagi sürüyorum bir kac gundur. Cok iyi geldigini goruyorum. Deneyebilirsin. Sari kantoronu da dene. Hatta bana da yaz ben de alayim ise yararsa :)
mjora iremyasar kabuklanma süt sızıntısı yüzünden oluyor ve o kabuğu koparmamak lazımmış kakao yağı hindistan cevizi yağı ve lansinoh yumuşatıyor her gün düzenli kullanımda zaten kabukta olmuyo…
iremyasar Asliorc_ olmadı bende bi doktora danışayım ya daha öncesinde de vardı kabuklanma ama acı yoktu o yüzden kafama takıldı canım teşekkür ederim önerin için
iremyasar Periwashere yaa benimde öyleydi ama gebelikte daha bi kurudu sanırım bende deneyeyim bakalım ne olacak inşallah işe yarar da canım söylerim
iremyasar mjora şimdiden sızıntı olur mu ki ya 13+6 haftalığım daha sadece kabuklanma var sızıntı hiç olmadı birde lansinoh kremi şimdiden kullanabilir miyim bilginiz var mı?
mjora iremyasar benm oluyodu açıkçası o haftalarda. Lansinoh yumuşatıyo bence kullanabilirsiniz bi zararı yok sonuçta ben çok faydasını gördüm 2 aya yakındır kullanıyorum. Kuruluğa bağlı kaşıntıyı da engelliyor