normal’i ederdim o anı tatmak isterdim ve en temizi desem linçlenicem sanırım ama buda herkesin bildigi bir gerçek normal dogum da içindeki bütün pislikler temizleniyor. ama tabi bu benim tercihim herkesin tercihine saygım sonsuz bende bi anda sezeryan’a dönebiliirm :)