Hamisylmz Slm kizlar o kadar mutluyum ki bu tarifsiz bi duygu anlatilmiyo cok fakliymis nisanim gelmis dr geldim 4 cm acilmam varmis sabah 7 de doguma girdim bebegimi kucagima aldim kizlar sezeryan dogum yaptim bebegin 2800. Dogdu 50 cm dogumum cok guzel gecti kizlar hic korkmayin allah yardim ediyo bu ikinci dogumum hic zorlanmadim
Aysegulflz Hamisylmz allah yavrunu kucagina almayi nasip etmis sag salim 😇haftan kaçtı canim niye suni sancı yla.yla normal doğum yapma Şansın varmiydi benimde acilma var 37+4 um sen tecrübelişin normal doğum yapabilirmiyim z suni sancı ile
Kbra96 Hamisylmz 37+5 hamileyim oğlum olcak bu sabah 8 gibi nişanım geldi çok şiddetli ağrım olmadığı için açılmama baktırmadm ağrı olmazken açılma olur mu acaba
Enesefe Hamisylmz ay ne güzel gule gule büyüt bebeğini rabbim bizlere de kolaylık versin bende ik8nci doğumu yapacağım sezeryan ile
Hamisylmz Sagol canim benim benim ilk erken dogum olmustu yasamadi o oldu bu 2.sezeryanim ilki sezeryan oldugu icin buda sezeryan oldu
Hamisylmz nagi bence genel cok iyi oluyo canim uyandiginda biraz agri hissediyosun ama bel olanlar daha zor kalkıyorlar