Tulay01 Busraaa11 bende dün başvuruda bulundum ama görümcem geçen seneden başvuru yapmış hala çıkmamış bende bekliyorum gelir olarak bakarlarsa eşim serbest meslek ben SSK lı görünüyorum bakalım hayırlısı
Gulsumm32 Ebruycll daha önce e devletten başvuru yapana ve sosyal yardimlasmaya kayıtlı olana veriliyor
Minikkuss Ebruycll tam tersine daha önce alanlara veriyolarlar .. ayrıca bu sefer basvuru yapilmiyor .
derya46 Busraaa11 canim bende pandemi destek basvuru yaptim gecen seneden hala yatacak pttdeki kadin daha once aldinz mi diye sordu yok dedim hcbir sekilde yatmadi inşaallah sana yatar canim hep ilk alanlara yatiriyorlar parayi hanede kac kisi calisani var yinede onlara veriyorlar anlamadm gitti
Cansu-13 Minnosunannesiii e devlete pandemi sosyal destek ön başvurusu yazın çıkar takip içinde PTT kurum ödemesine bakarak takip edebirsiniz
Hanifebebek Kendimle anneme başvuru yaptım benimki hemen red oldu ama annemin süreç devam ediyor yazıyor acaba çıkacak mj
hamileana Busraaa11 o para daha önce başvuranlar veriliyor diye biliyorum ama ihtiyacın varsa inşallah çıkar
Sadece_anne Biz gecen sene aldik bu sene icin basvuru yapmak istedim e devlet uzerinden ama faz 1 veya faz 2 den yararlandiginiz icin kapsam disi yaziyor. Bildigim kadari ile gecen sene alanlara direk cikiyor yeniden başvurmaya gerek yokmus.