Nesli1616 gebelik düşünürken doktorum vermişti yumurta rezervim az olduğu için, yumurta kalitesini arttırsın diye.. Ben ilk ay gebe kaldım kimyasal oldu fakat 2 ay sonra tekrar gebe kaldım 🌸biraz pahalı bi takviye durumunuz müsaitse alın kullanın derim. Reglin 5. Günü felan içmeye başlıyordum ben folükül gelişimine katkısı olsun diye yumurtlama dönemi bitince bırakıyordum. Nasıl kullanmanız gerektiğini doktorunuza sorabilirsiniz. Folik asitlerden farkı ne demişsiniz, bu bir folik asit değil. Yumurta kalitesini arttıran bi takviye. Aynı zamanda folik asit de kullanmalısınız 😊