Escyln bense 31+1im bendede 1 haftadır basladi canm sabahları oluyor
12 haftaya kadar öğlen 12 ye kadar falan midem bulanır geçerdi ama hiç istifra etmedim. Simdide gene 11 12 ye kadar hafif bulantı oluyor sonra geçiyor 🤦♀️ gene bunada şükür ne diyelim bulantı ilacı falan bisey kullanmamistim ben ilk haftalar o yüzden gene kullanmicam ilerlemesse🤗