Bir kaç haftadır karın alt kısımlarımda vagen bölgeme yakın ağrılarım oluyor özellikle hareket ettikçe artan şekilde. Doktora gittiğimde son kontrolümde bu ağrılardan bahsedince idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendi idrar kültürü verdim bugün sonuc temiz cıkmıs. Peki ağrıların sebebi nedir hocam? Diye sordugumda bu haftalarda başlayabilen yalancı dogum sancıları olabileceğini söyledi. Haftam 26+4 daha çok erken değil mi sizce? Biraz endişelendim açıkçası…