esras Elimde son bir erken gebelik testim kaldı onu yaptım bu sabah ilk idrarla sonuç bu hayalet bi çizgi bembeyaz bir çizgi görüyorum ben https://ibb.co/FXQgbH5
Ocakmam Dün öğrendim. Ama doktor test yapma gereği bile duymadı. Direk ultrasondan baktı. Ben de senin gibi 3 kez test yaptım silik çizgi çıktı biraz daha sabret gecikmeye doğru en doğru sonucu alırsın inşallah 🙏🏼