Kızlar bugün hastaneye gittim tabi doktorumu ve Hastaneyi değiştirdim öyle diğer ilk gittiğim doktor bana kesede kanama alanı var dedi. Bu ise kanama alanı falan yok gayet iyi, yolk kesesi bile var dedi. Bebek karından ultrasonla gözükmedi onu sorun etmedim de. Elime böyle bir şey verdi ben anlamadım şimdi kese kaç cm bu nedir anlayan varsa bakabilir mi bu doktorlar niye farklı farklı konuşuyorlar anlamadım ki 🤷🏻♀️ Teşekkür ederim şimdiden zaten korkuyorum daha önce pıhtılaşma yüzünden iki düşük yaşadım şimdi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 🥺
https://www.resimyukle.link/i/JkVam