Pnrsrcn Kızlar biraz uzun olacak kusura bakmayın. Şimdiye kadar doktorda çok kararsız kaldım hepsi başka şeyler dedi en son devlet has. doktorda kalmaya karar verdim ama covidden dolayı ameliyathane kapalıymış arkadaş önerisi üzerine özele gittim. Çocuğun 1 hafta 1 gün önden gidiyor kemikleri uzun iri bebek olacak (normalde olmasından çok fazla dedi) normal doğum riskini kaybediyorsun bu şekilde ilerlersen düzenli beslen dedi aç kal demiyorum dedi (25+5 olarak gözüküyor ) ama ben zaten düzenli ve dengeli beslenmeye çalışıyorum dedim doktorun seni neden uyarmadı dedi ayriyeten de bide vitamin ilaçlarına devam etmişsin belki de bu yüzden olmuş yada diyabetten dolayı olabilir yarın sabah gel şeker yüklemesi yapıp bakalım dedi. Bu durumu yaşayan duyan önerisi olan var mı ne yapmam gerekiyor? Bu arada şimdiye kadar sadece 5 kilo aldım..
alyagulce Pnrsrcn bebeğin ileride ve iri olması dışında bir sorun yok değil mi , bu da normal doğum şansınızı azaltıyor başka bir sıkıntı değil sanırım .
Ninita Pnrsrcn benimde çok uzun süredir Önde 8 9 gün şeker yüklemesi de yapıldı gayet normaldi. Doktorum hiç olumsuz bir yorumda bulunmadı 35 haftalık olucaz bebek hala dönmedi ona rağmen 39 a kadar bekleyeceğiz vs. Hep normal doğum yanlısı konuşmalar yapıyor.
Omerhatice Pnrsrcn canim o bazen doktorun dediği gibi sebeplerden bazende bebisin bunyesinden kaynaklı oluyor Benimde 1 hafta önde idi boyu kilosu dikkatli ol suyunda sınırda erken doğum olur Allah korusun dedi yada daha fazla kilo alırsa oğlundaki gibi norml doğum ihtimalin gidebilir dedi Şeker yüklemesi falan yaptırdım temiz çıktı Yememe icmemede dikkat ediyorum ama bebisden kaynaklı demek yemeyi seviyor bünyesi sağlam sen gene düzenli devam et porsiyonlarinj kucult demişti 🤗 Mesela günde 3 ceviz yiyorsan 1 buçuğa düşür günde hem ayran hem yoğurt yiyorsan birini seç gibi dedi bende yarın gidicem bakalım kaç kilo olmuş umarım çok almamıştır oğlumda norml doğum oldu bundada oyle istiyorum bakalım kismetimize artk 😊 31 haftaligim 8 kilo aldım bende toplamda
Eeliff_ Pnrsrcn ben 35+1 im şu ana kadar 20 kilo aldım bebek iki hafta karın çevresi olarak üç hafta baş çevresi olarak önden gidiyor üstelik folik asit ve sadece damlayı kullandım damla da düzenli değil onun dışında bişey yapmadım şeker yükleme yapıldı o da normal çıktı doktorum genetik olduğunu söyledi evet doğum şeklini etkileyebilir pazartesi bizim de doğum şekline karar verilecek ama doktorunuz biraz evhamlandırmış galiba
noktaninannesi Benimde böyleydi 3 kilo almıştım şeker yüklemesi yapıldı 1 ay düzenli diyetle normale döndü ☺️
SenaKoputan Hiç kafaya takilcak bi durum değil cnm. Geriden gelmesinden iyidir. Zaten kendin de abartı bi kilo almamışsın. Doğum şeklini de Rabbim belirler nasılsa. En kolayından nasip etsin inşallah. Bana neler neler söylediler de hiçbirini yaptırmadım. Şeker yüklemesi de tavsiye etmem. Ben yaptırmadım. Herşey Allah’ın bizlere sınavı unutma. Şuan 34 haftalığım ve bebeğim gayet iyi durumda. Sen de sadece dua et ve Allah’a bırak bence.
Pnrsrcn SenaKoputan Aslında bende senin gibi düşünüyordum taramalara da girmedim şeker yüklemesinide yaptırmayacaktım ama doktor hastalarımı normal doğum için yönlendiriyorum bütün hastalarımı sadece açlık tokluk değerine bakar ona göre şekeri öneririm ama senin değerlerine ve bebeğin yapısına göre yapmalıyız dedi
Sevi36610 Benim de iki hafta önden gidiyor ama böyle bir uyarı yapmadı doktorum sadece +,- 2 hafta olabilir arayı daha fazla açarsa o zaman konuşuruz dedi.gebelik şekerimde sınırda çıkmıştı dikkat ediyorum ona rağmen iki hafta önden gidiyor.
Sevi36610 Pnrsrcn aslında çok çok dikkat etmiyorum yani elimden geldiğince ama ucunu kaçırıyorum bazen özellikle tatlıda. ben muz ceviz felanda yiyen biri değilim ama genetik sanırım.ben ve eşimde birazcık tosbik doğmuşuz biz😂
Pnrsrcn Sevi36610 bende tatlıyı çok seven birisiyim özellikle şerbetli tatlıları ama napcam bilmiyorum yarın olsun inşallah bi sorun çıkmaz 🙏
Pnrsrcn Eeliff_ evet bende korktum açıkcası biraz ama sizlerden bu tarz şeyler duyunca biraz da olsa rahatladım
Sevdaatr35 Pnrsrcn bizde 25 haftalığız şuan detaylı ultrason da benimde bebeğim iri çıkmıştı haftasına göre ileride gidiyordu suyum da fazlaydı doktorum şekerden şüphelendi şeker testi istedi şükür temiz çıktı. Dün kontrole gittiğimde suyum da bebeğimin iriliği de düzelmiş haftasını yakalamış bu durumlar bazen olabiliyormuş bebeğin sağlıklıysa gerisini kafana çok ta takma Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Pnrsrcn Sevdaatr35 peki diyet vs yaptınız mı yediklerinize dikkat ettiniz mi ben şuan korkuyorum yersem çocuk daha kilo alır mı diye
Eeliff_ Pnrsrcn ben de ilk duyduğumda çok korkmuştum sonrasında insanın içine su serpiliyo fikir alışverişi yaptıkça😊
Sevdaatr35 Pnrsrcn Diyet falan yapmadım hazır ve paketli gıdalar tüketmemeye dikkat ediyorum sadece öğünlerimi de az ve sık yemeye çalsyorm