Zamanbukucu Kızlar merhaba hamilelikte balık yemek yararlı olduğunu hepimiz biliyoruz Ancak bazı balıklar yenmesi civa oranının yüksek olmasından dolayı sakıncalı olduğunu hatırlıyorum. İnternetten baktım da bir sürü bilgi karmaşası vardı buradan size sormak istedim. Uskumru balığı yemek zararlı mı hamilelikte yediniz mi ya da doktorunuzla bunu konuştunuz mu ? Marketen dondurulmuş uskumru aldım dilim şeklinde belki bilirsiniz tüketmişsinizdir
twinss Zamanbukucu dip balıklarını tüketmemeye dikkat etmeliyiz. Uskumru yüzey balığıdır. Tüketmenizde sakınca yok🌸
Sogancik Zamanbukucu aynen ya. Bir site sakincasi yok der diğer site yemeyin der. İyice kafam allak bullak oldu. Zaten balık sezoni kapandı. Balık bulmak zor. 🙄
Zamanbukucu Sogancik malesef evet dondurulmuş gıdalarda sağlıklı değil ama 2 hafta bir de olsa yemek çalışıyorum omega 3 almak için 🙄
Bernie Peki aylardir hic balik yiyemeyen ben ,B12 ve omega destegi alisim yeterlimidir 😔 hamilelikle beraber balik bende bitti gitti,zaten ayda bir aradigim biseydi
Zamanbukucu Bernie bende ilk 3 ay tiksindim sonra doktorum yemek zprundasın dediği için şimdi yiyorum yavaştan 🥴