Ayseee42 Kızlar sol bacağımdan yürüdükçe sol kalçama doğru inanılmaz kramplar ağrılar oluyor 10+1 hamileyim bu ağrılar acaba bende mi erken başladı yoksa aynı sorunu yaşayanlar var mı sağ bacak ağrısını çok duydum ama benim sol tarafım ağrıyor normal mi bilenler lütfen cvplasın
pnrylcn Ayseee42 magnezyum eksikliginden olabilir. Normalde 20.haftalarda gorulur. Doktoruna bunu belirtip bir tahlil yaptirmani oneririm ona gore sana dogru yolu gosterir😊
Minikmucizem1 Ayseee42 Bugun çok çektim ben ya dogüm yapacam sandım :) hala da siddetli bi şekilde var
deleytedmom257 Bende 20. Haftamdayım artık yan yatmaya başladığımız için imam basenlerimin acısı belime vurdu çok fena ağrıdan duramıyorum.allh yardımcımız olsun☺
Sukran34 Ayseee42 Sebebini bilmiyorum ama dayanılcak gbi değil çok ağrımaya başladı endişeleniyorum 😏
esmaefe Ayseee42 ya ben de hamileliğimin başından beri çekiyorum sağ bacağa vuruyo benim. Yürüyemiyorum kalıyorum öyle. Ev işi yapmazsam iyi biraz zorlarsam kalıyorum kitlenip
Sinemkurtkarakussk35 esmaefe benimde öyleydi doktora gittim fıtık çıktı hoş trdavi olamıyorum o yüzden fark olmadı
esmaefe Sinemkurtkarakussk35 hadi ya bana da fıtık var mıydı hamilelik öncesi dedi yok dedim. Muhtemelen fıtık olabilirsin dedi. Film falan çekilmeden anlaşılıyo mu fıtık nasıl teşhis koydu yoksa bende bi fiziğe gidiyim