svgisnreyphn Lohusayken hasta bezi mi kullandınız yoksa ped mi hangisi daha iyi kızlar bugün alaym dedm çok büyük nasl rahat edlyo onla ama rahat diyen de var ped yeterli olmaz mı kullananlar bilgi verseniz💁
Ciara93 svgisnreyphn Doğumdan sonra hasta bezi takıldı ama sonrasında ped kullanmaya başladım. Hatta ped üzerine gazlı bez koyuyordum çok daha yumuşak ve rahat oluyor dikişler için.
Gulsenkaragoz svgisnreyphn dependi tavsiye ederim cok rahat oluyor ped yara yapiyor ve surekli degistirmek zorunda kalirsiniz