Sessiz-Limannn Merhaba güzel anneler aranızda kan uyumsuzluğu testi yaptıran varmı ben 27+2 haftamdayım internette gebe iken yaptırmanız gereken testler arasında yer alıyor ama kimse bana bir şey demedi bilgisi olan aydınlatabilir mi acaba
Sedakbyk Sessiz-Limannn kan uyusmazligi testi 28.haftalik hamileyken yapiliyor.ben (A-) esim (A+) uyusmazlik var kalcadan igne yapiliyor ihmal etmemeniz gerekiyor mutlaka doktorunuza hatirlatin..
Ezgifatma2010 Eşinle aranda kan uyuşmazlığı varsa yapılır ilk çocugun kan gurubuna göre dogum dan sonra ikinci çocukda indirekt coombs testi negatif çıkarsa 28. Haftada yapılır ignesi
Sessiz-Limannn Ezgifatma2010 doğumdan sonra bakılacak yani anladığım kadarıyla Allah razı olsun çok aklım karışmıştı
twinss Sessiz-Limannn sizin negatif eşinizin pozitif olması durumunda kan uyuşmazlığı olur. Ama doktorunuza kan gruplarınızı tekrar hatırlatın isterseniz.