Canım anneler ben 2 gün önce bebeğimin hareketlerini çok net hissettim yani böyle önce pıt pıt şeklindeydi sonra ellimi karnıma koydugumda net hissediyordum ama dünden beri bunlar yok acaba niye yok normal mi benim gibi olan varmı ilk gebeliğim 15+2 deyim