adrmz54 Sakarya Adatipta doğum yapanlar tecrübelerini memnuniyetlerini veya şikayetlerini paylasabilir mi acaba 🙏 Memnun kaldınız mı hemşireler ameliyathane ilgi alaka falan nasıldı?@Sakarya
Anne54 adrmz54 1 haftalık taze anneyim ada tıpta doğum yaptım herşeylerinden çok memnun kaldım doktorumdan hemşiremizden ebemizden hepsi çok güler yüzlü insanlardı emin olabilirsin 😇
adrmz54 Anne54 hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah🥰 doktorunuz kimdi peki birde sezeryan mı oldunuz normal mi🙏
Anne54 adrmz54 doktorum Filiz dursun normal doğum yaptım canım saolasın sende sağlıcakla kavuş inşallah çocuğuna senin doğum şeklin bellimi 😊
adrmz54 Anne54 malesef henüz belli değil canım benim hamileliğim 3 aylık daha :) o yüzden devamlı gidebileceğim hastane ve doktor arastiriyorum:)
Anne54 adrmz54 kişiden kişiye göre değişir ama ben Ada tıp hastanesini daha güvenilir buluyorum doktorumda yakın arkadaşımın doktoruydu oyüzden güvenerek gittim hayırlısıyla bulup karar verirsin inşallah😊