eilik Nstye girdiniz mi anneler, nasıl geçiyor günler? Sancılarınız var mı? Benim nst de biraz sancım çıktı size de sormak istedim 😊 Sancınız varsa kaç aralığında acaba onu da söyler misiniz 🥰
Sehertsn eilik 35. Haftada girdim kasılmaların var dedi. Bu sanci anlamina mi geliyor bilmiyorum ki bise de hissetmiyorum ama doktorum üstunde durmadi demekki onemlo degildi 😄
Sonay-34 eilik vallahi 36da girdik nts ye doktor muayeneden sonra yönlendirdi ek 60tl nts ücreti ödedik çıkınca kapıdan bırakın dedi bıraktık sonucu sorun yok dedi o kadar :):) memorial hem çok ücret alıyor hem çok yoğun devlet hastanesi gibi
Elifmstf eilik 32+0da ilk girdim 34+4de ikinciye girdim sancı yok şükür. 0-25 aralığında minicik 3 4 dalga olmuş sadece 😇
eilik Bmom Benimde 40-45-50 aralığında çıktı, doktor progestan ve magnezyum başladı daha doğum için çok erken ne olur ne olmaz diye 😊 Şuan 34. haftadayım, 38-39 a kadar bekler inşAllah 🥰
eilik Sehertsn Kaç aralığındaydı hatırlıyor musunuz 😊 Bende hissetmiyorum, sadece arada bir bel ağrısı oluyor 🥰
Bmom eilik doktorum normal diyor 35 te çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık vardi nisanım da geldi bekliyoruz ☺️
eilik Sonay-34 Bizde ek ücret ödedik 😊 Bende biraz sancı çıkınca sizlerde de var mı diye sormak istedim 😊 Hiç sorun olmadan sağ salim doğsunlar inşAllah 🥰
Elifmstf eilik evde sancılar kasılmalar dünya derdim vardı. Dün gittim oğlum çok usluylu bı tekme bile atmadı saolsun 😂😂 sağlıkla gelsinler onlar zamanını bilirler artık 🥰
eilik Elifmstf Aynen öyle zamanını bilirler 🥰 Ama keşke bizde bilsek de zamanını her şeyi ona göre ayarlarsak 🥰
Elifmstf eilik onun için sezeryan olmaktan başka seçenek yok sanırım. Supriz yapacaklar bize ben geliyorum geldim diye😂🥰
Ebrumihrimah eilik 31 de girmeye başladım şuan ,35 olduk çok şükür sancı felan çıkmadı her hafta gidiyorum