Seymik Kıızlaaar ikili tarama testinde fb-hCG değerine göre cinsiyeti dogru cıkan olduuu muu 🌼 0.50 üstündeyse kız altındaysa erkek demişler ama çok da anlamadım 🤷🏻🤭
DemetSZ Seymik Benim 0.65 kızım olsun isterim çok bi oğlum var bide kızım olsun isterim inşallah doğrudur sağlıklı olsunlarda 🥰😊
kayaebru9088 Benim free beta hcg 87.5 doktorum kız dedi ama detayliyi bekliyoruz 🥰free beta HCG mo da 2.85
Hale_ee Seymik hic bilmiyorum acikcasi. Cok takintili bir tip oldugum icin arastirmadim sadece doktorun soyledigi sonucu baz aldim. Normal dedi doktor da zaten . Ama postu gorunce de baktim sonuca oyle yaziyordu
kayaebru9088 Seymik valla bende pek anlamıyorum burada form açılmış diye değerimi yazıp cinsiyeti söyledim😂
Seymik @Umudum06 yaniii cok fikir sahibi değilim ama 0.50 nın altında erkek diyor , bu durum da düzeltilmiş mom değerine mi bakmak gerekiyor hiç bilemedim bilen aydınlatsın 😂
Seymik @Hale_ee tabi ki herkesin değeri farklıdır mutlakaaa , fikir yürütmeye calıstım bende ama oturtamadım kafamda mecbur bebeğin cinsiyeti göstermesini beklicez 😂
Flower3 Seymik @Mollier yanlıs yere bakıyorsunuz 🤦♀️Beta free yazan değere bakacaksınız o da öyle 0 ile başlayan bir değer değil