Ezgi14 ben yaptırmadjm canım ilk oğlumda sıkıntı çıkmıştı boşa sterst yaşadım aminyo aldırdım sonuö temix geldi ama sonradan araştırdımki sonucu kötü gelip sağlıklı doğan bebekler çok fazla ve bu gebeliğimde dr dedim istemiyorum dr da bi sorun olsa aldırmazmısın dedi yok dedim burun kemiğine baktı ense ölçümüne baktı herşey yolunda görünüyor dedi detaylıdada tüm ölçümleri yerindeydi gerek duymadım açıkcası aminyo sıvısını aldırdığımda da gelen kağıtda kesin sonuç değildir yazıyordu kesin olmayan birşey için neden içimdekine kıyayım ki allah bilir anca bence çok kurgulamamamak gerek