Kızlar hiç uzatmadan konuya gireyim ben 29 haftalık hamileyim eşim çalışmıyor kayinvalidemlerinde annemlerinde ilk torunu iki taraf da allah razı olsun herseyini biz yaparız diyorlar buraya kadar sıkıntı yok kayinvalidemle de aram iyi şükür kendi kızından ayırmaz beni bu zaman a kadar bebeğin hastane çıkışından tutun benim hamilelik kıyafetlerime kadar istemesemde aldı hazırladı herneyse annemler bebeğin beşiğini uyku setini falan biz alalm dediler bende tamam dedim hevesleri var sonuçta bayramdan sonra internetten gördüğüm beşiği babamlar alacak kayınvalidemlerde bebeğin bütün ihtiyaçlarını yavaş yavaş alıyorlar geçen gün sordum kayinvalidemle anne bebeğin bebek arabasını pusetini ne zaman alıcaz diye ( ben bebek arabasına karar verdim onlara da gösterdim olur alırız demişlerdi) kayınvalidem işte kızın çocuk bi doğsun dünyaya gelsin ondan sonra alırız dedi ben biraz bozuldum bu duruma aynı şeyi bebek için seçtiğim küvet takımları var ya ondada onu dedi yeni dogab bebek hemen yıkamıyor sonuçta bebegimizi kucagimiza alalım ben o zaman istediklerini alırım demişti neyse kayinvalidem sizce haklı mı bebek arabası, küvet seti gibi şeyler bebek doğduktan sonra mı alınmalı cevremdeki herkes hemen aldığı için kafam karıştı da