yelizyeliz çevrendekiler doktor istemediyse hiç yaptırma dediler…doktorum da en baştan beri takip eden doktor hiç gerek yok dedi korkulacak bi durum da yok dedi…çok şükür ama ben benim gibi olan var mıdır diye merak ettim…şekeri çok tüketmiyorum zaten hamileliğimde de dikkat ediyorum yediklerime…76 kilo olmuşum her ay 1 kiloyla gidiyor bakalım..