Canım benim amh 0,15 idi embriyo dondurttuk 5 ayda zar zor 7 tane sağlıklı yumurta cıktı, doktorun verdiği vitaminleri kullandım(biosteron, prowomen) prp de yaptırdım ama bu kadar cıktı. Sonra onları kullanmaya gerek kalmadan ilk seferde hamile kaldım, onlar da ileri ki senelerde lazım olursa diye duruyor tüp bebek merkezinde. İbrahim hocanın soğan kürünü de yaptım o da faydalı diyebilirim. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın🙏🏻