Esen3535 bende de olurdu, gitgide artınca kontroller yapılmıştı, preeklemsi çıkmıştı. Gebelik tansiyonu. Doktorunuzla mutlaka görüşün Allah korusun tansiyon sıkıntılı bir durum. Her kanama tabi tansiyon değil ama benim başına gelen gelmesin kimsenin başına.