Deniz95 31 haftalık gebeyim. Normalde de tiroid ilacı kullanıyordum zaten gebelikte dozum arttırıldı. Bu ay değerim 3 çıkmış. Sağlık ocağı güzel dedi ama ondan bir önceki 2.23 tü yani bir ayda 3 e çıkmış değerim. Sizce dahiliyeye gitmem gerekir mi? Benim içim rahat değil bir sonraki ay daha da yükselirse diye
Munzurrrrr Deniz95 bende 28 haftalık hamileyim 3. 69 çıktı değerim kadın doğum doktorum ilaç başladı ne olır ne olmaz içimiz rahat olsun diye
Kiki-rikii Deniz95 sağlık ocağında TSH testi yanlış çıkabiliyor güvenmeyin troid ilacı kullanıyorum sağlık ocağında 0.68 çıktı TSH bir hafta sonra Dahiliye ye yaptırdım 3.24 çıktı en güvenli hastane de yaptırın bence
lentil Deniz95 testi sağlık ocağına yaptırdıysan pek güvenme. Benim sağlık ocağında 10 çıktı dahiliyede 7.95.devlet hastanesinde randevu al orada ölçtür bence
Laodike Deniz95 sağlık ocağının testleri güvenilir olmuyor. Bence başka yerde bir daha yaptırın. Bana doktorumun söylediği, ilk 3 ay 2,5 altında, sonraki aylar 3,5 altında kalmalı bu değer şeklindeydi.
Deniz95 Kiki-rikii lentil daha önceki tahlillerimde aynı hafta sağlım ocağında da yaptırıyordum hastanede de yaptırmıştım sağlık ocağında yanlış sonuç olabiliyormuş diye benzer çıkmıştı bende artık sağlık ocağında yaptırayım diyordum sadece ama içime şüphe düştü şimdi
sezcag Bende de hamilelik triodi oldu 3.60 lı bişe çıkmıştı doktorum normalde bu değere ilaç başlanmaz ama hamile olduğun için 2.5 un altında istiyoruz demişti dahileyeye yönlendirdi beni. allah korusun bebekte geriliğe falan sebep oluyormuş önemsemek gerek
lentil Deniz95 bana sağlık ocağındaki doktorum kendisi söylemişti zaten bizim değerlerde sıkıntı çıkabiliyor diye. Al bi dahiliyeye randevu yaptır için rahatlar