Duygus97 Kızlar merhaba inşallah doğumum temmuzda yavaş yavaş artık eksikleri tamamlamak istiyorum eski gönderileri baya okudum bazıları toz öneriyor bazıları sıvı deterjan aslında kendim civilde çalışmıştım 2.5 yıl müşteriler genelde toz deterjan alıyorlardı ama ben tozlara pek güvenemiyorum kullanıp memnun kaldığınız hangi markalar acaba? Uni baby veya E bebeğin kendi markasını kullanan var mı mesela bunlar bana biraz daha masum geliyor içerik olarak
Mom626 Duygus97 durunun toz bebek granül sabununu kullanıyorum ama illaki sıvı kullanmak istiyorsan uni baby
mlkkk Duygus97 baby me veya uni baby alacaktım fakat aşırı pahalılar baby me bi nebze daha uygun ama abc nin bebek deterjanını 25yıkamayı 22 TL’ye aldım bebeğimin kıyafetlerini onunla yıkadım gayet güzeldi bi mağazada aynısının 45yıkaması 10tl idi çok çok uygun diye 2tane aldım abcyle devam edeceğim 😊 temizledikten sonra uzun yıkama yapıyorum zaten deterjan kalıntısı pek kalmaz 😊
tazeaane Duygus97 canım bende durunun tozunu aldım deterjan güzel ama kalıntı bırakıyor. Babynest setini 3 kerede çıkartabildim. Kıyafetler de bir sorun yaşamadım ama makinayı da toz olduğu için deterjan gözünü yıkıyo. Sanırım bidaha almıycam 🤦♀️ uni baby düşünüyorum
canserko Merhaba bende temmuzda bekliyorum bebegimi. Daha dün hallettim yıkama üyüleme işlemlerini. Uni baby sıvı deterjan kullandım. Hafif güzel kokulu, cok yogun farfümlü kokusu yok , yumuşatıcı da kullanmıyorum camasırlar yumuşacıktı
Duygus97 Mom626 aslında illaki sıvı kullanmak istemiyorum ama makinem biraz sıkıntılı kalıntı bırakır diye düşünüyorum duru da civilde cok tercih ediliyordu teşekkür ederim
Duygus97 mlkkk evet ben de biraz bakındım da fiyatlar uçmuş bir de uzun süre kullanılacağı için uygun fiyatlı bir şeyler bulsak iyi olur abc tozdur herhalde baya uygunmuş aslında ben de ona bir bakayım teşekkür ederim
Mom626 Duygus97 kalıntı bırakmasından tedirginsen deterjan gözüne değilde makinanın içine atabilirsin canım ben öyle yapıyorum çamaşırları koyup deterjanıda içine atıp çalıştırıyorum
Duygus97 tazeaane benim makinem de biraz sıkıntılı o yüzden hiç riske atmak istemiyorum. Teşekkür ederim
mlkkk Duygus97 yok hayır sıvı deterjan,toz deterjan kendimize de kullanmıyorum canım çamaşırları beyazlatıyorlar diye baya uygundu bende şaşırdım son kullanma tarihine filan baktım herşeyi normaldi eşimin memleketindeki bi marketti kampanyadaydı heralde çok uygun sadece bebeğe değil kendimiz için bile kullanırım diye kalan 2taneyi de aldım😂
Nessliihhaann Duygus97 toz deterjanlar kıyafette kalabiliyor sıvı deterjanların çözünürlüğü ve su ile inceltilmesi daha iyi olduğu için bebeklerde sıvı deterjan kullanılmasından yanayım. Tozlarda alerjik semptom görülebilir çocuklarda
Duygus97 mlkkk E bebekte baktım bende abc 25 yıkama 20 TL ama bazıları memnun bazıları değil her zaman olduğu gibi 🤦♀️
Egencer_ Duygus97 ben bebeğin tüm kıyafetlerini uni baby ile yıkadım araştırdım gerçekten temiz ürün olduğuna inandım şuan çok memnunum bebek kokusu çok hafif asla rahatsız etmiyor