Aycan Arkadaşlar yarın doğuma giriyorum 40.haftamı doldurdum sezeryan olucak ama çok kararsızım genel anestezimi yoksa epidural mi olayım diye .Epiduraldan çok korkuyorum his var diyor herkes acaba çok telaş oluyormu
Ciara93 Aycan hissedilen şey acı değil cnm dokunma hissi sadece eğer çok korkmuyorsan bence epidural ol bebeğinin dünyaya geldiği o anı kaçırma ☺️