Bugün ultrasonda 6+3 göründüğü doktor kalbi atıyor kese düzgün gayet normal dedi fakat bu geç olmus sanki bunun hakkinda bisi demedi benim ilk gebeligim böyleydi 12.haftada sagliksiz olduğunu öğrendim kurtaj oldum mecbur kaldı korkuyorum bu geç dollenmeyle ilgili bi sıkıntı değildir demi