Yaseemintopal İyi akşamlar 28 haftalık hamileyim indirekt coombs iğnesi (kan uyuşmazlığı) vurulacaktım bugün kan sonucum pozitif çıktı normalde negatif çıkması gerekiyormuş 2. Hamileliğim ilk doğumdan sonra iğnemi vurdular perinatolojiye sevk ettiler bebeğime birşey olmaz demi başına böyle bişey gelen var mı? Ben AB rh (-) eşim 0 rh (+)
Ciara93 Yaseemintopal bizde de kan uyuşmazlığı var test sonucuna göre iğne yapıyorlar, ben olmuştum 28 de ve Doğum sonrasında. Bu arada benim de ikinci, bunda da iğne oldum ben.
Elifacar Bende vuruldum benmki negatif eşimin pozitif ti test sonucu negatif çıktı olması gereken bi durum ama bebek için vuruluyo