[silindi] https://klasresim.com/i/zxQo3 17+2 haftalığız yine cinsiyeti göstermedi bizimki anlayan arkadaşlar tahminde bulunabilir misiniz ilk gebeliğim merak ediyorum 😍
Byby99 [silindi] pek anlamam ama içimden erkek gibi geçti kuzum çünkü benim 2 oğlan da aynı böyleydi yapısal olarak hele 2. Oğlum 22 haftaya kadar kız olarak gösterdi kendini 😂😂
[silindi] Byby99 yaa teşekkür ederim Okadar çikolata falanda yedim ama yüzüstü durdu hep inat etti bizimki 🤦🏻♀️☺️