gizemozdemir90 canım benim yengem doğum yaptı yanında ben kalıyodum her saat başı çocuğu emziriyodu biz doyuyo sanıyoduk meğer süt gelmediği için doymuyomuş kilosu düşmüş hemen yoğunbakıma yatırıp mama takviyesi yaptılar yoğunbakımda ki hemşire bize ne kadar kızmıştı az bişeyde olsa mama verseydiniz diye. herkes bu konuda farklı düşünür farklı söyler ama başına gelmeyen bilemez bizim dilimiz yandığı için ben ne olursa olsun doğumda yanımda mama bulunduracam allah korusun bizimde başımıza gelse yine mama verecekler yani o yüzden önlem almak en iyisi