Sevvalhayal1 Arkadaşlar daha 9 haftalık gebeyim göğüs ucum yara oldu çatladı ve elledigimde elime su geliyo şimdi krem sipariş ettim göğüs ucu için ama merak ediyorum böyle bişey yaşayan var mı
DemetSZ Sevvalhayal1 bende yaşadım canım avent göğüs kalkanı kullandım krem göğüse deymiyo hava alıyo iyi geliyo bide doğru emzirmelisin bebek kahveringi kısmıda ağzına almalı sadece ucunu değil ben yanlış yapmışım 6 ay çektim çok zor bi an önce geçsin
Btl_ulusal Sevvalhayal1 ben sormuştum o göğüs ucundan su gelmesi çok normal çünkü artık vücut süt üretmeye başlıyor ama göğsünün ucundaki suyu temizleme kendi kendine kurusun çünkü o gelen süt altın süt deniliyor ve bebek ilk doğduğunda o sütü alması lazım çok önemli besinler barındırıyor içinde