Gamzek2 bende arayım o zaman 144 dimi ay bide kocam çalışmıyor ne sigorta var ne bişey yeşilkart başvuru yaptık valla bu bin lira çok makbule geçer bebeğimin ufak beşiğini alırım daha bugün dedim görümce me söyle Beşiğini verecek mi diye çok zor Bi durum rabbim daha kötüye düşürmesin yine çok şükür ama insanın içinde ukte kalıyor herşey