Merhaba hanımlar ben ikinci çocuğuma hamileyim. Oğlum 4 yaşına ve ona hamileyken 26. haftadan itibaren erken doğum riskim oldu 36. haftaya kadar idare edebildik ve 36. haftada sezaryenle doğum yaptım. İkinci gebeliğim için de aynı durumun olabileceğini söylüyor doktorum. İlk gebelikte erken doğum olduğunda ikinci gebelik de erken doğum oluyormuş. İlkinde çok sıkıntı çektim şimdi yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu? İlkinde erken doğum riski yaşayıp ikincisinde normal gebelik yaşayan var mı?