Merhaba anneler ve anne adayları sizden bir yardım isteyeceğim. İkili tarama testi için istanbul zeynep kamil hastanesinden randevu aldım ve girdik teste bebeğin pozisyonu uygun olmadığı için ölçümler yapılamadı ve üçlü taramaya girmemiz önerildi. Üçlü tarama için randevu ne şekilde alınıyor bilginiz var mı ikili için aradığımda direk ikili tarama testi demiştim ve almıştım üçlü diye bölüm yokmuş doppler var dediler aynı şey midir doppler e alsam olur mu yoksa normal randevu alıp doktorun mu yönlendirmesi gerekiyor üçlü teste yardım ederseniz sevinirim