Gokyuzum1 Merhabalar, 15 gün gecikmem vardı bugun kan tahlili verdim ve beta değeri 57.1 çıktı hemşire çok ortada bi değer bişey söylemek şuan için olmaz dedi sizce gebelik varmıdır? (şubat ayında düşük yaptım)
KkubraOz Gokyuzum1 ben 38 değerle öğrendim canım önemli olan değerin düzenli artması. 2 gün sonra tekrar kan ver düzenli artmış mı ona bak. Yoksa ilk çıkan değerin çok önemi yok
merii10 Gokyuzum1 15 gün gecikmeye göre betanız düşük çıkmış ama belki geç döllenmedir ve inşalah öyledr iki gün snra en az yüzde 60 lık bi artış varsa hamileliğiniz olumlu sonuclancaktr inşalah
Gokyuzum1 DemetSZ açıkcası bende öyle düşünüyorum diğer gebeliğimde biraz aceleci davrandık ilk kese görünmedi ve 2 3*gün sonra kanamam oldu. Bu kez acele etmek istemiyorum ama merak da ediyorum hayırlısını nasip etsin Rabbim 💕
DemetSZ Gokyuzum1 İnşallah sağlıklı bebişin ordadır canım Sağlıkla kavuş inşallah insan çok merak ediyo ama dediğin gibi idrar testi yaptın mı ❤️❤️🥰
KkubraOz Gokyuzum1 amin canım içini ferah tut ama bi kanaman filan olursa ihmal etme doktora mutlaka görün. Tutunma için iğne filan yaparlar belki. İyi düşün iyi olsun herşey 🥰
Dilaraerbasi Gokyuzum1 merhabalar canım bende aynı durumu iki kez yaşadım Kimyasal gebelik denıyor bunada. Benim ilk öğrendiğimde 20 küsür çıktı 10 gün sonra adet gordum 2. De 35 falandi ondada 10 gün sonra adet gördüm ikiside kimyasal gebelikti.. 3 gün sonra tekrar kan tahlili yaptır eğer 57den düşüş yaşamaya başlamıssan yalancı gebelik diyebılırız üzme sıkma canını hayırlısı olsun inşallah 🖤
Gokyuzum1 Dilaraerbasi bakalım bir kaç gün sonra tekrar kan vermeyi düşünüyorum kaç çıkacak beta bi yanımda acele etme bekle biraz daha diyor kararsızım yani.. Hayırlısı neyse o olsun sağlıklı sıhhatle inşallah 💕