Duygu Bebegiminannesi yüzünüzü temiz tutmaya özen gösterin ben bebek şampuanı ile yıkıyorum bazen de kil maskesi yapıyorum birde yattığınız yastığın kılıflarını iki güne bir değiştirin yüzümüz değiyo sonuçta gebelikte cilt iki kat fazla yağ salgılarmış
Kuzusunannesi Bebegiminannesi neutrogena sivilce için yıkama jeli ve tonik kullanıyorum üç gündür ama benim cildim berbat oldu anlayamam tenim görünmedi resmen ama üç günde bile faydasını acayip gördüm tavsiye ederim marketlerde satılıyor neutrogena visibly clear turuncu olan
Duygu ipeksfr hangisİ olursa farketmez ben uni baby kullanıyorum bebek şampuanı cildi yumuşacık tertemiz yapıyor 😊