Merhaba güzel anneler . İkiz gebelik yaşıyorum çift yumurta ikizleri ve 19 haftamızdayız Biri kız biri erkek bebeklerimin kız olan sürekli hareket ediyor artık onun hareketleri pıt pıt olarak hissediyorum ama oğlumun hareketlerini hissetmiyorum sizde nasıl süreç biri hareket ederken diğeri etmiyor korktum acaba bir sorun mu var