Yaklaşık 22 haftalıktım ayak bileklerim şişmeye başladığında, imdi 27 haftanın başındayım ve ayak bileğim davul gibi şiş ve ağrıyor neredeyse bütün bacağıma vuruyor ağrısı(tabi bel fıtığım mı bacağmı ağrıtıyor bilmiyorum). Bütün gün işteyim, ya masa başı oturuyor ya da ayaktayım. Fırsat buldukça ayaklarımı uzatmaya çalışıyorum ama elimde değil bazı şeyler. Nasıl önüne geçtiniz bu şişlik ve ağrıların ? Ayak bileğim dışardan değilde içerden davul gibi resmen