Senayyalcin Bende ilk çatı muayenesini pazartesi oldum 38+1 de herkezi burda dinledim hatta post actım sordum tecrübeli annelere bişey yok dediler falan da kendimi de kasmadım bildiğiniz o kadar berbat bi hemsireye denk geldim ki o tırnaklarla eldiveni giydi kayganlastırıvı bile sürmeden yaptı muayeneyi bidaha nasıl guvenıp yaptıracağımı sasırdım