Blossom00 Guneyinannesi1 belkide stresten benimde düzenli kürtajdan sonra bile aynı düzeninde geldi şimdiki yani 2. adet gelemedi bi türlü😁
Blossom00 Guneyinannesi1 28 günde bir oluyorum 5 nisanda oldum adet ona göre dün olmam lazımdı olmadım bugünde hala olmadım yarını bekliyorum bakalım
Blossom00 Guneyinannesi1 ben 1 adet gördükten sonra korunmayı bıraktım adetin olmasınıda istemiyorum açıkçası stresten şuan gelmiyorda olabilir
Blossom00 Guneyinannesi1 inşallah bende istiyorum ama dün test negatifti yarına kadar beklicem tekrar yapıcam
Booncukk Blossom00 kürtaj günü adet günün ilk günü kabul edilir. Adet düzensizliği 3. Aya kadar görülebilir
Blossom00 Booncukk biliyorum canım ilk adetim düzenli geldi ya 2. Neden öyle olmadı demiştim dediğin gibi düzensizlik olmuş olabililir
Bebegim0101 Blossom00 merhaba uzun sure once acmissiniz postu ama bende suan ayni durumu yasiyorum,kurtajdan sonraki 2.adetim hala gelmedi 25 mayista olmam lazimdi ama hala olmadim.siz olmusmydunuz acaba
Blossom00 Bebegim0101 merhaba, evet oldum düzensizliklerin olması normal endişelenme olursun mesela benim iki adetimde düzenli geldi (2. Olan 2 gün geç geldi sadece) 3. Adetim 10 gün erken geldi anca düzene giriyor yani